תקנון ומדניות ביטולים

האתר מצוי בבעלות ומנוהל ע"י חברת אנונה הפקות בע"מ ח.פ   [ להלן החברה ]

רכישה באתר

הרכישה באתר מחייבת מילוי פרטים, בהתאם לכל השדות הנדרשים בעמוד התשלום. מובן ומובהר בזאת, כי ללא השלמת הפרטים לא ניתן יהיה להמשיך את תהליך ההזמנה באתר.
במידה ויש חוסרים של מנות, יצרו קשר עם המזמין לחלופה.

אספקת מוצרים

המוצרים מסופקים ללקוח ע"י משלוח מטעם החברה או באמצעות איסוף עצמי מיער עין חמד ע"פ בחירת הלקוח כפי שמצויין באתר במידה והחליט הלקוח על איסוף עצמי יחולו עליו זמני העסק המפורסמים באתר.

משלוח לבית : בתשלום כפי שמצויין באתר בעת הרכישה ובכפוף להשארת הפרטים בצורה תקינה. המשלוחים מתקיימים בשעות ובימים המצוינים באתר.


אחריות מוצר

החברה מספקת את המזון בצורה הטריה והאיכותית ביותר, חל איסור למכור את המוצרים לצד שלישי או לכל גורם אחר, החברה לא תקבל הערות, תלונות או בקשות מצד שלישי שלא הזמין את המוצרים.

החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכון מעת לעת את מחירי המוצרים, מחירי המשלוח, וכן לעדכן את אזורי המשלוח .

ביטול עסקה

ביטול עסקה יתבצע בהתאם לחוק הגנת הצרכן ,התשמ"א -1981, ובהתאם לתקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה) תשע"א-2010.
ביטול או שינוי בהזמנה, ניתן לבצע בטלפון  055-6859778  בשעות הפעילות בלבד.

מובן ומובהר בזאת, כי ביטול עסקה ניתן לביצוע עד 48 שעות ממועד האספקה המצוין על גבי ההזמנה או באתר. בכל בעיה או צורך, יש לפנות לשירות הלקוחות בשעות הפעילות של החנות.

מדיניות הפרטיות

החברה לא תעביר את פרטי הלקוחות לכל צד ג', למעט לכל צורך הנדרש לצורך השלמת עסקה ולצורך מתן שירות ללקוחותיה.
כמו כן, החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת את לקוחותיה במבצעים ובשליחת חומר פרסומי מטעמה.

זכויות יוצרים באתר

זכויות היוצרים והקניין הרוחני באתר, וכל זכות אחרת באתר הם של החברה בלבד. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי דבר מכל אלו, אלא אם קבלת הסכמתה מראש ובכתב של החברה ובכפוף להסכמה זו.

לרבות התמונות, המלל, התאורים וכל מה שבאתר באופן כללי.

ניהול האתר

לחברה הזכות לשנות את האתר מעת לעת ללא התחיייבות להודיע מראש על כל שינוי, החברה רשאית לסגור את האתר בימים מסויימים או את חלקו, החברה רשאית לחסום משתמשים במידה והפרו את מדיניות החברה בנושא הזמנת מוצרים.

במידה וישנם תקלות או פגיעה באתר, הפסקות זמניות שונות, החברה לא תהיה אחראית לפגיעה באיכות השירות או האספקה בגין תקלות והפסקות זמניות באתר.

שימוש במידע הלקוחות:

המידע הנאסף באופן אוטומטי ומבלי שיהיה נמסר באופן פעיל על ידי המשתמשים כולל פרטים כמו סוג הדפדפן שבו משתמש המבקר באתר, כתובת ה-IP של המבקר, אתרים ותוכן המועדפים עליו ועוד. האתר עשוי להשתמש בטכנולוגיות זיהוי כגון קובצי Cookie ותוכנות זיהוי אחרות לצורך פעולה תקינה של האתר, התאמתו להעדפות המשתמש, שיפור השירות, אימות פרטים ואבטחת המידע. ניתן לחסום או למחוק קובצי Cookie באמצעות הגדרות הדפדפן, אך זאת עשויה להשפיע על חוויית הגלישה באתר.

סמכות שיפוט

על הסכם זה יחולו דיני ישראל בלבד. סמכות השיפוט לכל עניין הנובע מהשימוש באתר ו/או הנוגע לתקנון תהא בבית המשפט המוסמך במחוז ירושלים בלבד.

 

אבטחת מידע:

באתר זה, אנו מבצעים מאמצים מעמיקים לשמירה על אבטחת המידע הנשמר בו, על מנת למנוע חדירה לא מורשית אליו. אף על פי שאנו מבצעים כל מה שביכולתנו כדי להבטיח את המידע שלכם, חשוב להבהיר כי אין דרך אבסולוטית להבטיח שלא יתקבל גישה לא מורשית למידע. כמובן, אנו עושים כל שניתן כדי למנוע כך. אך ברגע שהמידע מפורסם באינטרנט, ישנה תמיד סיכון שצד שלישי ישיג גישה אליו. לכן, חשוב לשים לב ולהקפיד על הזהירות בשימוש ברשת האינטרנט, ולשקול היטב את התועלות והסיכונים בעת מסירת מידע כלשהו דרך האתר.